ראש השב"כ חשף: "200 פיגועים משמעותיים נמנעו"

שלמה ריזל No Comments on ראש השב"כ חשף: "200 פיגועים משמעותיים נמנעו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף באירוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח בשירות הביטחון הכללי יחד עם ראש השב"כ רונן בר. במהלך האירוע חשף בר כי רק בשלושת החודשים האחרונים נמנעו למעלה מ- 200 פיגועים קשים

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר בהרמת כוסית לרגל חג הפסח צילום: Kobi Gideon / GPO
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר באירוע בהרמת כוסית לרגל חג הפסח בשירות הביטחון הכללי: ״אני רוצה לומר לכם תודה על העבודה הקשה שאתם עושים סביב השעון. אני חושב שהעבודה הזאת היא מן הטובות, אולי הטובה ביותר שיש בעולם, ולא במקרה באים מהעולם לראות את מה שאנחנו עושים. אתם ראויים לכל שבח, גם על המאמץ וההקרבה, והמחויבות לביטחון המדינה".

"בסופו של דבר אנחנו מגיעים לכל מחבל. זה הישג כביר כי מי שבא לפגוע בנו, צריך לדעת שדמו בראשו" הוסיף נתניהו. "איראן אחראית על 95% אחוז מהאיומים הביטחוניים עלינו. כולל אלו שאתם עוסקים בהם בצורה ישירה ועקיפה. אנחנו חייבים כמובן להתמודד עם האיומים החדשים, וזו היכולת שלנו כמדינת העם היהודי".

video
play-sharp-fill

קרדיט צילום: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

ראש השב"כ, רונן בר אמר: "אדוני ראש הממשלה, שמחים שבאת לפגוש את מטה השירות לרגל חג הפסח. כמו שנאמר: "כל אחד צריך לראות את עצמו כאילו הוא יצא ממצרים", ובכל דור, האחריות נופלת על מישהו אחר. עכשיו תורנו- של כל היושבים כאן ועוסקים ביחד במלאכה החשובה של הגנה על עם ישראל, ביטחונו וחירותו".

"אנחנו בתקופה מאתגרת. גם מבית וגם מחוץ. המקור איראני, שיעי, חמאסי, ג'יאהדי, חז"עי וסלפי והרבה תופעות מקומיות. לשם המחשת המספרים: עברו רק 3 חודשים וסוכלו השנה למעלה מ- 200 פיגועים משמעותיים, בהם כ-150 פיגועי ירי, 20 פיגועי מטען, דריסה, התאבדות, חטיפה ועוד. ולצד זאת, ספגנו 15 אבדות כואבות. זווית נוספת להבין את ההיקף, היא דרך צוות ה"טקילה" – המענה האחרון לפיגוע בדרך, שהוקפץ השנה כבר 14 פעמים" חשף ראש השב"כ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר בהרמת כוסית לרגל חג הפסח

Kobi Gideon / GPO

"סגירת המעגל המהירה. אתמול עצרנו 2 מתוך חוליית המפגעים בפיגוע בו נפצעו שני חיילנו בחווארה. עשינו את זה ברמאדן, עשינו את זה באור יום, בלב הקסבה וברפידיה. לפני כחודש רדפנו אחרי הרוצח של הלל ויגל ז"ל מחווארה, משכם לג'נין. שוב באור יום. שוב בתוך המ.פ. וככה עם רוצחי עידו ברוך ז"ל, והיורים בטול כרם, ביריחו, מניח המטען בביתר עילית ועוד – ערך סגירת המעגל המהירה. ובמלחמה בטרור זה חשוב 3 פעמים- להקל במשהו על המשפחות, למנוע את הפיגוע הבא, ולבלום רעיונות חדשים".



0 תגובות